fredag 13. mai 2011

(What About My) Dreams

Om knuste drømmer, oppfylte drømmer, drømmeoverskrifter og veien til drømmekroppen. 

Mangt kan sies om sangtalentet Stellas MGP-exit, men alle kan vel enes om at Dagbladet kom opp med sakens mest overraskende og originale overskrift: ”Hadet, hadet”, Stella!

Ellers har MGP så langt lært oss at Michael Bolton har holdt seg i samme bransje etter at han skiftet kjønn:


Beklager forresten at jeg ikke har rapportert noe om Mariahs tvillinger så langt. De skal hete Moroccan Scott og Monroe… 

Ellers synes jeg generelt det blir litt lite fokus på kosthold, kropp og helse, så her bryter jeg tabuet og bringer videre noe kunnskap jeg har kommet over. En skulle for eksempel tro det var KUN fordeler å hente når det gjelder denne hold in-drakten (foto under), men fakta er at innretningen kan få deg til å ”føle deg ulekker” og gi dårlig selvtillitt. I wonder why...


Ja, ja, det er uansett for de som vil gjøre det tungvint for seg selv. Jeg synes det er greit hoppe rett til rosinen i pølsa: Så mye koster en ny kropp
Her kan vi blant annet lese at forskingsresultater viser at kvinner som velger å gjøre forskjønnende inngrep, er de som i utgangspunktet er mest misfornøyde med kroppen sin. Det hadde ikke jeg tippet i hvert fall!

Og til slutt, et både klokt og fornuftig tips fra VGs forside i dag:





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar