mandag 2. mai 2011

No Doubt

tider som dette må en nyhetsblogger kjenne sin besøkelsestid, det som skjer i nyhetsbildet nå er ikke hverdagskost. Det har florert med spekulasjoner, rykter og vanskelig verifiserbare ”beviser” i et helt tiår. Det som har skjedd i dag er historisk, og representerer et voldsomt vendepunkt. Alle vi som har lurt, bekymret oss og tvilet, vi får endelig vite: Dette gjør Baywach-pikene i dag!

For å kort kommentere en annen sak, så må jeg si jeg synes de som setter spørsmålstegn ved om Bin Laden ble fakket av amerikanske styrker i Pakistan i helga er skikkelig joy killers, og dessuten litt i overkant paranoide. Hallo!! De sikret seg faktisk DNA-BEVIS (før de, i respekt for muslimske tradisjoner senket liket i havet)!

Dessuten er det mange overbevisende og beroligende utsagn i den forbindelse, som skulle fjerne en hver tvil. For eksempel sier en tidligere britisk ambassadør til USA:

Nemlig. Det ble i tillegg brukt ansiktsgjenkjennelsesteknologi. End of story. 

Og om noen skulle være i tvil om at mannen var en skikkelig badass, så brukte han faktisk kona (og visstnok et par pandavalper og en fjellrev) som levende skjold da styrkene kom for å ta ham.



 Foto t.v.: MAZHAR ALI KHAN/AP




3 kommentarer:

  1. det begynne å ane meg at du har potensiale for å stille opp i Kvitt eller Dobbelt med Baywatch som emne :)

    dagens dilemma: skal/skal ikkje laste ned "Emanuelle from Space"...

    SvarSlett
  2. Javisst:) Jeg er i hvertfall over gjennomsnittet opptatt av badesjefen sjøl, det har jeg aldri lagt skjul på.

    DD: Just do it!

    SvarSlett
  3. det va vel egentlig aldri nokke å tvile på. kom nettopp heim igjen fra utlandet til ferdig nedlasta Emanuelle in Space 1-7. spent på kordan de har behandla og framstilt det stadig aktuelle problemstillingen der utenomjordiske komme til jorda og forsøka å forstå seg på våre seksuelle preferansa. satsa på å skrive en inngåande analyse når eg har sett alle sju.

    SvarSlett