søndag 3. april 2011

Ikke at det ikke er en sak...

...men det er en "ikke"-sak.

Ikke for å være lat, men av og til kan det bli litt slitsomt å lese om alt som foregår, alt som blir sagt og gjort. Information overload, det blir så mange fakta å prosessere, så mye å holde styr på. Derfor benytter jeg søndagen til å ta for meg sjangeren “ikke”-saker. Du starter å lese saken og tenker kanskje at nå blir det enda mer info å ta til seg, enda mer å huske på. Men så snur lykken din vei, så å si, det er nemlig slik at det er ting som IKKE er tilfelle, IKKE skal skje, eller ALDRI har blitt sagt det handler om. Du kan puste lettet ut, og slipper å lagre kunnskapen.

Men det er ikke til å stikke under en stol at disse sakene faktisk er ganske oppklarende også, og gjerne handler om ting jeg har gått og grublet på. Så her her, både til oppklaring og avslapning:

Jeg trodde kanskje hun var på utkikk, men Line Verndal leter IKKE etter kjæreste

Tar med nok en sak fra Gudbrandsdal politidistrikt. Det ser skummelt ut da politiet blir kalt ut til Bingo`n, men det viser seg heldigvis å IKKE være en ekte slåsskamp som er på gang:  Særdeles rolig natt

Ting som IKKE har blitt sagt. Stella: - Har aldri sagt jeg kunne synge


Jeg har undret og undret: Samboere, kjærester, eller ektefolk? Men nå har altså fakta kommet fram, en gang for alle: Linni Meister har egentlig IKKE vært gift

Som en ekstra bonus, en hendig “antihuskeliste”: Ting du IKKE trenger å gjøre. Snilt av msn å være hjelpsomme med nyttig hverdagskunnskap, som vil spare deg for både tid og unødvendige bekymringer

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar