torsdag 31. mars 2011

Greit i trafikken


Jeg synes det er viktig å stikke fingeren i jorda innimellom, og se litt på hva som skjer i distriktene også. Det er lett å glemme de små gladsakene, derfor vil jeg i dag trekke fram nettopp en slik liten hyggelig&oppbyggelig historie. Leit med han uten dokumenter, og det med hengeren, så klart, men la oss se på det store bildet her: Ingen kjørte for fort! 

Jeg synes den er helt på linje med ”Vinden knakk grein", som jeg mener fikk vel mye oppmerksomhet i sin tid. Må saker absolutt være så triste og negative for å komme på dagsorden, liksom??

Lots of love!  

Vil du se bilder? Klikk på lenkene da velll!

3 kommentarer:

  1. No news is good news...:) Fullt så rolig går det ikkje for seg på mine heimtrakte:

    http://www.firda.no/nyhende/article5546139.ece

    Sjølsagt ei sak fra den bedritne nabobygda Førde... Journalisten har og fått lagt inn sitt bidrag til "Årets ingress 2011".

    SvarSlett
  2. Burn! Ville tilstander altså, glad jeg ikke kommer fra Førde.. Og den ingressen står det respekt av ja!

    Hva betyr forresten "bot på 4000 kroner i bot"? Må han betale bot fordi han fikk 4000 i bot, og i såfall hvor mye? Koster å verra kar!

    SvarSlett
  3. du kan vel ikkje se heilt vekk fra at de operera med rekursiv bøtlegging i Førde, men eg syns vel kanskje det blir litt vel drøy avstraffing for børning i sentrum. (spesielt når det viste seg at det bare va bremsene som hadde hengt seg opp og at heile episoden va et uhell!)

    SvarSlett